Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydo
Szukamy kandydata dla naszego klienta z branży FMCG, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Asystent będzie odpowiedzialny za tworzenie raportów i zestawień, które będzie następnie przetwarzać w bardziej zrozumiały sposób, wykorzystując narzędzia takie jak tabele przestawne i wykresy. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w pracy z danymi, analizie i umiejętnością posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel.
Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydowa
Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki):
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Za rzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1 f6-3756.html
ZADANIA
• Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
• Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
• Przygotowywanie ofert promocyjnych,
• Koordynowanie procesów promocyjnych,
• Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,
• Tworzenie prostych prezentacji w Power Point,
• Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.
WYMAGANIA
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
• Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny): tworzenie tabel, przestawnych, wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, usuń duplikaty, tworzenie wykresów w Excelu, sortowanie i filtrowanie,
• Znajomość systemów sprzedażowych/magazynowych,
• Doświadczenie w pracy z Klientem,
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
• Umiejętności analitycznego myślenia,
• Bardzo dobra organizacja pracy,
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole,
• Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość,
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• Umowę o pracę,
• Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu),
• Wynagrodzenie: 4000 – 4500 brutto,
• Premię kwartalną,
• Pracę rozpoczynającą się w godz. 8.00 lub 9.00,
• Pakiet ubezpieczeniowy i sportowy.
• Bony świąteczne,
• Dostęp do opieki medycznej,
• Laptop i telefon służbowy,
• Możliwość awansu.
Autor: Monika
Kontakt:
OSTRZEŻENIE PRZED NIEUCZYCIWYMI OGŁOSZENIODAWCAMI!
Ostrzegamy przed nieuczciwymi ofertami pracy, w których anonimowi ogłoszeniodawcy proszą o przesłanie numeru dowodu osobistego lub jego skanu, numeru PESEL, adresu zamieszkania i numeru telefonu, Twoich zdjęć lub żądają opłacenia z góry procesu rekrutacji, biletów, noclegów (w szczególności dotyczy ofert pracy za granicą i próśb o wpłatę pieniędzy za pośrednictwem Western Union Money Transfer), opłat za materiały (praca chałupnicza, składanie długopisów lub biżuterii) itp., zatelefonowania lub wysłania wiadomości SMS pod płatny numer telefonu, pobrania pliku z internetu, wykonania przelewu bankowego nawet na kwotę 1 grosza (nowy rodzaj oszustw, wyłudzenie kredytu). Zanim wyślesz CV poproś autora ogłoszenia o podanie nazwy firmy i jej pełnych danych teleadresowych (w tym numeru REGON). Następnie zweryfikuj ich prawdziwość. Uczciwi pracodawcy nie mają żadnych powodów do publikacji anonimowych ofert pracy, nigdy NIE ŻĄDAJĄ podania swoich danych osobowych, założenia konta bankowego, wykonania przelewu. Bądź ostrożny, nie ryzykuj!
To ostrzeżenie wyświetlane jest przy każdym ogłoszeniu z działu PRACA, przedstawia najpopularniejsze mechanizmy oszustw i nie należy go wiązać z konkretnym ogłoszeniem.
Administrator serwisu ogłoszeniowego